• SERVICEAVDELNING

    På Comex är vår strävan att bygga
    produkter som är säkra och pålitliga. Ibland kan något ändå gå fel, och då står vår Serviceavdelning redo att lösa de fel som kan uppstå. Om något fel uppstått i din hårdvara är du välkommen att kontakta oss på Comex Serviceavdelning så hjälper vi dig.

    Kontakt

    Mail: service@comex.se
    Telefon: 08-630 82 30 (tonval)

  • FELRAPPORT

    Vi ser gärna att man fyller i och bifogar vår felrapport med reparationsärenden.

    Detta för att vi ska få en förståelse för när ett problem i en produkt uppstår, för att underlätta felsökning samt för att vi ska ha aktuella och korrekta kontaktuppgifter till dig som lämnar in en produkt. Kontakta oss så skickar vi en Felrapport till dig.

  • FÖRSVARSMAKTEN och MYNDIGHETER

    För Försvars- och Myndighetsorganistationer med tilldelad materiel förekommer ofta att reparationer och underhåll hanteras centralt inom Försvaret. Kontrollera gärna om sådana bestämmelser finns för din produkt innan den lämnas in för
    reparation.

  • GARANTI

    Våra produkter levereras normalt med 2 års garanti, och är oftast märkta med en etikett som visar när garantitiden går ut. Under denna tid täcker garantin de flesta fel som inte orsakats av yttre åverkan. För produkter utan garantietikett kan produktionsveckan (Prodv.) utläsas på modellskylten i formatet ÅÅVV. Garantitiden räknas normalt 2 år från slutet av produktionsmånaden.

    Exempel: ”Prodv 1942” innebär att produkten är tillverkad år 2019 vecka 42.